Art kino Odeon Art kino Odeon

Pacifikacija – ODPOVEDANO

Pacifiction, 2022, Francija, Španija, Portugalska, Nemčija


Režija: Albert Serra
Jezik: angleščina, francoščina

Igrajo: Benoît Magimel, Pahoa Mahagafanau, Marc Susini, Matahi Pambrun, Alexandre Melo, Sergi López, Monste Triola, Michael Vatour, Cécile Guilbert, Lluís Serrat, Mike Landscape

drama, 02h45min

28.08.2023 ob 21:00 Letni kino Arrigoni


Atmosferični anti-triler katalonskega auteurja Alberta Serre (Čas vitezov, Pesem ptic, Svoboda) prikliče sence kolonializma na Južnem Pacifiku.

Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=VFHA5bwrW3w

Tahiti, Francoska Polinezija. Visoki komisar De Roller, možakar uglajenega vedenja in brezhibnih diplomatskih sposobnosti, elegantno krmari med vsemi družbenimi sloji. V nekem trenutku klepeta z admiralom francoske mornarice, ki se je pravkar izkrcal iz podmornice, že v naslednjem pa sestankuje z domačini, zaskrbljenimi zaradi domnevne obnovitve jedrskih poskusov …

Predprodaja vstopnic: Galerija Alga.

kritike
»Veličasten paranoidni triler. Mojstrovina.«
– Jacques Mandelbaum, Le Monde

»Hipnotična conradovska freska. Najboljši film leta. Naša zlata palma.«
– Théo Ribeton, Les Inrockuptibles

»Ta osupljivi film – veliki parnik, ki pluje po oceanu meglenih sanj; magma brbotajočih fikcij – je po krivici zapustil Cannes praznih rok, čeprav si je edini drznil podati se v neznano, v tisto območje med resničnostjo in fantazijo, ki bi ga Chris Marker imenoval ‘le dépays’
– Mathieu Macheret, Cahiers du Cinéma

»Prevzemajoč film na meji med političnim trilerjem in poetičnim esejem, s sijajnim Benoîtom Magimelom v glavni vlogi.«
– Benoit Basirico, Bande à part

»Pacifikcija ponudi navdušujoč nov filmski jezik in ustvari klasično, sočno apoftegmo, ki se bo zapisala v filmsko zgodovino; prepoznali jo boste, ko jo boste slišali.«
– Andréa Picard, Mednarodni filmski festival v Torontu

»Film teče počasi, gradi na izjemno skrbno koncipiranih podobah, prelepih eksterierih in megličastih interierih, mračnih, oniričnih prizorih zabav, še posebej končnega, kjer pleše general, in s tem ustvarja vtis vsesplošne negotovosti, ne le glede jedrskega poskusa, ampak glede celotne mreže tujcev, ki znova mečejo mrežo čez domačine; ti so spet plen brez možnosti pobega. Ta vrhunski film /…/ je morda res fikcija, a v času lahkotnega opletanja z atomsko bombo je čista realnost.«
– Delo