Art kino Odeon Art kino Odeon

Kako postati dobra žena

La bonne épouse, 2019, Francija, Belgija


Režija: Martin Provost
Jezik: francoski

Igrajo: Juliette Binoche, Yolande Moreau, Noémie Lvovsky, Édouard Baer, François Berléand, Marie Zabukovec, Anamaria Vartolomei, Lily Taïeb, Pauline Briand, Armelle

biografska drama, 01h49min


Skrb za dom in stoično izpolnjevanje zakonskih dolžnosti so spretnosti, ki jih v svoji šoli za gospodinje vneto poučuje Paulette Van Der Beck. A ko nepričakovano ovdovi in ugotovi, da jo je mož pustil na robu bankrota, se njena prepričanja močno zamajejo. Jo bega vrnitev njene prve ljubezni? Ali pa je kriv revolucionarni duh maja ’68? Kaj pa če je dobra žena končno postala svobodna ženska?

Živahna in barvita komedija, postavljena v šolo za gospodinje na predvečer seksualne revolucije, se z ironijo in razposajenim humorjem loteva tem ženske emancipacije in spolne enakopravnosti. Z Juliette Binoche v glavni vlogi.

Predprodaja vstopnic: Galerija Alga.

! OPOMBA – REZERVACIJE !
Dogodek bo potekal pod restrikcijami podanimi s strani Vlade Republike Slovenije in posledično je število mest omejeno!
Rezervacije sprejemamo na:
- elektronska naslova:
info@odeon.si ali tajnistvo@center-izola.si
- v obliki SMSa na tel.št: 070 894 788 

kritike
»Film, ki se niti za trenutek ne jemlje preveč resno, prek neposrednega, prostodušnega in zelo učinkovitega humorja /…/ doseže svoj cilj: zabavati gledalce, ob tem pa naslikati tehten portret Francije v času, ko so ženske komaj dobile pravico, da odprejo bančni račun brez moževe avtorizacije. Režiser ob pomoči izvrstne igralske zasedbe in elegantne fotografije /…/ čudovito prikaže pot, ki smo jo v zadnjih petdesetih letih prehodili do ženske emancipacije, ter nas spomni, da je individualna svoboda ključnega pomena pri iskanju posameznikovega ‘prostora v svetu’.«
– Fabien Lemercier, Cineuropa

»Hibridna pop komedija, ki pod fantastično zgodbo skriva temačnejše teme. /…/ V času, ko ženske dvigujejo svoje glasove, da bi enkrat za vselej pregnale zatohli vonj po patriarhatu /…/, ta nepopolna, a poživljajoča komedija deluje nadvse aktualno. /…/ Juliette Binoche kot Paulette Van Der Beck uprizori navdušujočo telesno preobrazbo, ko junakinjo, ujeto med dva svetova, popelje do zmagoslavja. Igralka v tveganem, a pogumnem bigger than life finalu prebije četrto steno ter – zaupajoč v subverzivno in osvobajajočo moč filma – pozove gledalce in gledalke, da se ji pridružijo.«
– Anne-Claire Cieutat, Bande à part

»Film je dinamično posnet, barvito oblikovan in odigran z užitkom. Posebno Juliette Binoche se na vso moč zabava v vlogi zadrgnjene Paulette, ki se počasi privaja na nove čase. Zakaj se ne bi tudi mi?«
– Guus Schulting, De Filmkrant