Art kino Odeon Art kino Odeon

Ko izgubiš vse

Jusqu'à la garde, 2017, Francija


Režija: Xavier Legrand
Jezik: francoski

Igrajo: Denis Ménochet, Léa Drucker, Thomas Gioria, Mathilde Auneveux

drama, 1h34min

01.11.2018 ob 18.30
02.11.2018 ob 20.30
03.11.2018 ob 20.30
04.11.2018 ob 18.30


Par se loči. Kljub ženinim trditvam, da je mož nasilen, sodnica skrbništvo nad dvanajstletnim sinom dodeli obema staršema. Medtem ko napetost med zakoncema narašča, otrok postaja ujetnik vse bolj nevzdržne situacije …

Zgodba o bitki za skrbništvo, v kateri se suspenz stopnjuje vse do neizbežnega, dih jemajočega finala. Nagrada za najboljšo režijo in najboljši prvenec v Benetkah.

kritike
»Če bi razkrili več, bi gledalca prikrajšali za užitek v filmu, ki na trenutke postane skoraj neznosno napet – čeprav v resnici ne gre za ‘triler’, pač pa za izjemno prodorno študijo o družini v krizi, s suspenzom, kakršnega najdeš v najboljših delih bratov Dardenne. /…/ Film sicer odlikujeta elokvenca in jasnost, a Legrand sijajno izkoristi območja dvoumnosti; sveta ne slika črno-belo, pač pa v duhu znamenitega Renoirjevega mota pokaže, da imamo vsi ‘svoje razloge’. /…/ Zame je to preprosto eden najbolj impresivnih prvencev zadnjih let.«
– Geoff Andrew

»Zdi se, da se je Legrand, ki ima za sabo le en kratki film (za oskarja nominirani Avant que de tout perdre iz leta 2013, predzgodbo o Miriaminem pobegu pred Antoinom), v trenutku uveljavil kot popoln auteur. /…/ gre morda za najbolj impresiven spoj mračnega socialnega realizma in vznemirljivih žanrskih užitkov po 4 mesecih, 3 tednih in 2 dnevih Cristiana Mungiuja.«
– Paul O’Callaghan, Sight & Sound

»Ko izgubiš vse je mešanica mučne resničnosti in prefinjene filmske tehnike. Rezultat je – namenoma – uničujoč. Ta boleči, pretresljivi film prikaže družinsko nasilje na način, ki naredi strah otipljiv.«
– Fionnuala Halligan, Screen International

»Legrand, mojster groze in napetosti, prežame to ostro opazovano dramo z napetostjo in privlačnostjo trilerja, to pa stori brez vsakršnega senzacionalizma ali cenenih trikov.«
– A. O. Scott, The New York Times

»Film razkriva Legrandovo pozornost do podrobnosti, ljubezen do napetih zgodb, njegovo obvladovanje suspenza in predvsem vodenje pretanjenih igralskih upodobitev tako glavnih kot obrobnih likov.«
– Doris Toumarkine, Film Journal International

»/…/ nekje med Chabrolom in Hitchcockom. /…/ triler, ki te prikuje na stol.«
Télérama